Garancia, szerviz

A megrendelés kockázatmentes. Élhet a vásárlástól való elállás jogával és amennyiben 100%-osan nem elégedett a termékkel és azt a kézbevétel napjától számított 14 napon belül sértetlenül visszaküldi, akkor a teljes vételárat visszatérítjük. A CabCom Kft. a weboldalon megtalálható összes termékre 12 hónap garanciát vállal a megfelelő használat esetén. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást. A termékek garanciális visszajuttatásának költsége a vásárlót terheli. A meghibásodott terméket közvetlenül webáruházunk szervizpontjára visszaküldheti a 2117 Isaszeg, Ady Endre u. 16. címre. Portósan küldött csomagokat nem vesz át átvevőpontunk, azt minden esetben visszaküldi a feladónak!

Figyelem: a teljes visszatérítés a termék tökéletes állapotban történő visszaküldésénél történik. Karcos vagy sérült elemeket nem áll módunkban visszavásárolni! Nem érvényesíthető a garanciális igény, ha a hiba a rendeltetésellenes vagy a szabályban, illetve kezelési útmutatásban foglaltaktól eltérő használat, szakszerűtlen szállítás vagy tárolás eredménye, vagy a terméken kívül álló ok következménye, vagy a terméket más javította, burkolatát eltávolította, illetve ha a javítás lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

A fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézése tekintetében a 49/2003 (VII. 30) GKM rendeletben (letölthető: http://www.nfh.hu/data/cms8456/49_2003_GKM_rendelet.pdf) foglaltak az irányadók.