Csomagküldés, szállítás

A szállítás országosan hétfőtől-péntekig kérhető. A csomagok kiszállíttatása közvetített szolgáltatásunk, melyet szerződött partnerünk a Magyar Posta Zrt. végez - mint Business Futárszolgálat - Magyarország egész területén a megadott szállítási címre, munkaidőben 08.00  és 16.00 óra között a megrendelő lapon Ön által kiválasztott szállítási módozattal.

 

  • Szombaton, vasárnap és munkaszüneti napokon nincs szállítás.
  • Csomagjaink postaládába nem helyezhetőek.

A szállítás költsége külön tételként, közvetített szolgáltatásként jelenik meg a számlán. A megrendelés módosítására a megrendelés leadása után már nincs lehetőség. A vevő biztosítja a kiszállított termék átvételét és a kiszállított termék átvételét a szállítólevélen aláírásával igazolja. A vevőnek az átvételkor meg kell győződnie arról, hogy az általa megrendelt terméket szállították-e részére, illetőleg a kiszállított termék(ek) mennyiségben és szemmel láthatóan minőségben megfelel(nek) a megrendelésének. Esetleges kifogását a vevőnek haladéktalanul jeleznie kell a szállítónál és a CabCom Kft. felé.

Amennyiben a vevő a kiszállított terméket nem veszi át, úgy másnap a Magyar Posta egy második kiszállítást is megkísérel. A sikertelen, illetve az ezen felüli ismételt kiszállítás költsége a vevőt terheli. A termékek házhozszállítását minden esetben az MPL (Magyar Posta Logisztika) bonyolítja, szállítási költsége áfával együtt bruttó 1905 Ft. Utánvételes csomagok szállítási költsége áfával együtt bruttó 2540 Ft.

ÁT NEM VETT CSOMAGOK ESETE (CSALÁS, KÁROKOZÁS):

A csomag feladását megelőzően Önnek bármikor lehetősége van módosításra.

Ha a Címzett szándékosan nem veszi át (pl. elfelejtette lemondani a feladást megelőzően,  visszautasítja a megrendelt csomag átvételét, elfelejti átvenni stb.), úgy a feladási- és visszaszállítási díjakat a Megrendelőre terheljük és felszámításra kerül. Továbbá minden károkozás a Megrendelőt terheli. A csomag újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kifizetése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Amennyiben a károkozás szándékos vagy rosszindulatú volt és ismét megrendelés érkezik áruházunkba ugyan erről a címről, úgy kizárólag előrefizetéssel van módunkban teljesíteni a kérést.

Amennyiben nem szándékosság történt, hanem egyéb tényezők akadályozták az átvételt, úgy kérem, jelezze nekünk kapcsolati elérhetőségeink valamelyikén és megoldást keresünk a fennálló probléma kezelésére és jóhiszeműen járunk el. Amennyiben ez a megoldás sem vezet sikerhez, úgy fel fogjuk számolni a fent említett költségeket, melyet szükség esetén jogi úton (is) érvényesítünk.

Minden általunk megállapított költség a Megrendelőt terheli károkozás, csalás vagy hamis és rosszindulatú megrendelés esetén, melyet jogi úton érvényesítünk és IP-cím alapján, illetve az egyéb tárolt háttérinformációk alapján bejelentést teszünk a szükséges szervekhez, amennyiben a Megrendelő szándékosan megtagadja a kommunikációt az általa megadott elérhetőségeken.

Ha utánvételes csomag nem kerül átvételre és azt vissza kell hozatnunk saját költségünkre, úgy legközelebb ugyan arra a címre nem minden esetben teljesítünk megrendelést. Természetesen megbeszélés esetén mi is jóhiszeműen járunk el az ügyfeleinkkel. Azonban fenntartjuk a jogot, hogy saját megítélésünk alapján bizonyos címekre kizárólag előrefizetés után postázunk, vagy egyáltalán nem kézbesítjük ki a megrendelt termékeket. Amennyiben a CabCom Kft. úgy dönt, hogy nem küldi ki, vagy csak előrefizetés után postázza a megrendelt árut, arról minden esetben értesítést küld a megadott e-mail címre. A CabCom Kft. fenntartja a jogot, hogy a már visszaigazolt megrendelést visszamondja és/vagy megtagadja a szállítást.

Ha előre kifizetett csomag nem kerül átvételre és a megrendelés visszaérkezik áruházunkhoz, úgy azt jelezzük a Megrendelő felé. Ha nem tudunk sem e-mail-ban, sem telefonon kapcsolatba lépni a Megrendelővel, úgy a megrendelése a regisztrált e-mail címre történő írásos értesítést követő 3 munkanap után visszakerül a webáruházba.

Átvételi probléma esetén keressen bennünket bizalommal, készséggel állunk rendelkezésére és segítségére leszünk a fennálló probléma megoldásában, hisz számunkra az Ön elégedettsége a legfontosabb.

SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ HIBÁK, SÉRÜLT CSOMAGOK KEZELÉSE:

PANASZKEZELÉS: panaszt írásban (email címünkre) történő megerősítés esetében tudunk elfogadni. Természetesen szóban is elmondhatja, de írásban is meg kell tennie a bejelentést.

 A cabriocomfort.hu a tőle telhető legnagyobb gondossággal csomagolja be hibátlan termékeit és ellenőrzi azok épségét feladás előtt. Kizárólag hibátlan, ellenőrzött termékeket indítunk útnak. Sajnos a legnagyobb gondosság ellenére is előfordulhat szállításból eredő sérülés. Azonban e rajtunk kívül álló problémákat is készséggel megoldunk és nem keressük a kifogásokat. Ahhoz, hogy megoldhassuk kérem, tegye a következőket, mert kizárólag a lent leírtak betartásával tudjuk kezelni a panaszos csomagokat:

A csomag átvételét követően - ha módjában áll - mindig ellenőrizze a csomagot és a benne lévő termék sértetlenségét. Vegye át a csomagot, bontsa ki, ellenőrizze azt. Ha megoldható, akkor a szállító előtt. A szállító - az Ön kérésére - megvárhatja, amíg kibontja és leellenőrzi, de erre nem kötelezhető. Amennyiben a csomag megsérült szállítás közben, és/vagy a tartalom sérült, összetört vagy Ön szerint hibás, hiányos stb., úgy jelezze nekünk haladéktalanul telefonon vagy írásban, majd az egyeztetésünket követően (és kizárólag az egyeztetésünket követően!) tegye a következőket, amennyiben megerősítettük Önt ebben (ettől eltérő panaszkezelés is lehetséges, ezért tisztelettel kérjük, hogy egyeztetés nélkül ne küldjön nekünk vissza semmit):

Önnek be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba és a sérülésről, hiányosságról, hibáról JEGYZŐKÖNYV felvételét kell kérnie. Csak ennek a jegyzőkönyvnek a megléte esetén tudunk panaszt elfogadni. Jegyzőkönyv hiányában nem áll módunkban terméket kicserélni, pótolni és reklamációt elfogadni. Csere vagy pótlás esetén szükségünk van a jegyzőkönyvre, ezért szíves együttműködését kérjük a gyors ügyintézés céljából.

Kérjük, a fentiek szíves betartását, hisz az átvételt követően a jegyzőkönyv hiányában Ön nem tudja bizonyítani, hogy nem Önnél sérült meg a termék, nem-e Ön ejtette le véletlen, törte össze az átvételt követően véletlen, vagy a kisebb termékeket nem vette észre a csomagolásbanban és azt a csomagoló anyaggal együtt kidobta vagy pl. nem tetszik a termék és szándékosan töri össze a termék árának visszafizetése reményében. Természetesen nem mi nem rosszindulatúságot feltételezünk, de Önnek is bizonyítania szükséges, hogy a termék nem Önnél sérült meg. Ennek a módja a postai jegyzőkönyv.

Ha a számlán szerepel minden tétel, amit megrendelt, de Ön úgy találja, hogy nincs a csomagban, erről is JEGYZŐKÖNYVET kell kérnie, mert nem tudjuk elfogadni sajnos a panaszt jegyzőkönyv hiánya nélkül és csupán jóhiszeműségből elmondás alapján pótolni vagy cserélni a terméket.

A JEGYZŐKÖNYV FELVÉTELÉNEK MENETE:

  • Vegye fel velünk a kapcsolatot (írásban vagy telefonon), hogy egyeztethessük a cserét, vagy a pótlást, mert raktárkészletről dolgozunk. Mindezt követően:
  • Be kell fáradnia a helyileg illetékes postahivatalba a sérült csomaggal, termékkel együtt (a borítékot, a csomagolást is be kell vinnie)
  • Kérje jegyzőkönyv felvételét és mondja el panaszát, amit le fognak írni
  • Önnek nyilatkoznia kell, hogy van-e kárigénye. A jegyzőkönyvön van egy külön mező, mely szerint a megítélt kártérítési összeget a Posta a Feladónak küldi. Önnek ezt kell bejelöltetnie ahhoz, hogy mi kicserélhessük a terméket. Tehát a kárigény jogát át kell ruháznia ránk ahhoz, hogy csereterméket küldhessünk a lehető leghamarabb. Ha nincs ilyen rublika, ahol ezt be tudná jelölni, akkor a következő nyilatkozatot kell leírnia (javasoljuk, hogy már ezzel a nyilatkozattal együtt menjen!):


Tisztelt Magyar Posta Zrt!

Alulírott (név, cím) a ............……(ezt majd a postán megmondják) azonosító számú csomag tartalmát képező …...................... sérülése miatt a kárigény érvényesítés jogát a Feladó (CabCom Kft., 2117 Isaszeg, Ady Endre u.16.) részére engedményezem, mivel a tartalmat pótlólag részemre megküldik.   

Köszönettel:

(dátum, aláírás, cím, személyi igazolvány szám)


Ha a jegyzőkönyv a birtokában van, kérem, írjon az Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát. e-mail címünkre, csatolja azt (szekkenlje be vagy fotózza le). A jegyzőkönyvet postán is megküldheti nekünk a címünkre: CabCom Kft., 2117 Isaszeg, Ady Endre u.16.

Sajnos ez a hivatalos eljárás eltarthat néhány munkanapig, de mi igyekszünk gyors és rugalmas ügyintézést nyújtani ügyfeleink részére. Nem érdekünk, hogy vevőink elégedetlenek legyenek, hisz legközelebb is sok szeretettel várjuk áruházunkban!

A kárigény ránk való átruházására azért van szükség, mert így tudjuk Önnek elküldeni a leghamarabb a terméket, ugyanis a posta a kárigényeket 30 napig ügyintézi és ennek végkimenetele nem minden esetben lesz pozitív Önre nézve. Ezért ha a kárigényt átruházza ránk, akkor tőlünk biztosan meg fogja kapni a terméket (a posta azonban nem biztos, hogy megtéríti Önnek a kárát) és majd mi lefolytatjuk a 30 napos ügyintézést a postával. Ez az Ön érdekében történik így.

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, külföldi raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni. Ha a cserére nincs lehetőség, akkor visszafizetjük a vételárat, vagy levásárolható a kárösszeg, vagy értékegyeztetéssel más választható stb. vagy a kedves vevő kérését figyelembe vesszük és rugalmasan kezeljük.

A NEM SZÁLLÍTÁSBÓL EREDŐ SÉRÜLT TERMÉKEK KEZELÉSE:

A nem szállításból eredő sérült terméket csak abban az esetben cseréljük ki, ha az bizonyítottan hibás. Az általunk küldött termékek hibátlan, ellenőrzött termékek. Ha a megrendelt árucikk bizonyíthatóan hibás, azt díjmentesen kicseréljük. A vélt hibás terméket minden papírjával és dobozával együtt (termékcsomagolás) őrizzen meg és vegye fel velünk a kapcsolatot, kövesse utasításainkat. Visszaküldéskor nemcsak a terméket, hanem a dobozát, csomagolását is vissza kell küldeni részünkre.

FONTOS! Felhívjuk szíves figyelmét, hogy webáruház vagyunk, külföldi raktárkészletről dolgozunk. Így nem minden esetben tudunk azonnal terméket cserélni.

Ha ezzel kapcsolatban bármilyen probléma felmerül, keressen bennünket elérhetőségeinken bizalommal és mi készséggel állunk rendelkezésére, megpróbáljuk megoldani a kellemetlenséget. Célunk, hogy vevőink elégedettek legyenek szolgáltatásainkkal és termékeinkkel.